יום שלישי, 26 בפברואר 2013

אתר המלונות שישאיר אותך מעודכן ב-ואלונגו, פורטוגל לעסקה הטובה ביותר

ואלונגו, פורטוגל

ואלונגו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בואלונגו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 4 מתוך 8

Residencial Belo Sonho Apartment Porto

Rua Passos Manuel, 186, סנטרו / באישה, פורטו, פורטוגל

Residencial Belo Sonho Apartment Porto הוא מלון הממוקם במרכז סנטרו / באישה ורק מרחק של טיול קצר מ-מגדל קלריגוס וUniversity of Porto are. המלון מדורג 3 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Bolhao Metro Station.

האורחים יכולים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לסייע לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל צורכיכם. הוא נמצא באזור הקניות המרכזי של העיר. הצוות מאיר הפנים ישמח להמליץ על מסעדות נבחרות ועל כל האתרים שאסור לפספס.

החדרים מכילים מגהץ וטלוויזיה.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל השוק העירוני בוליאו, בעוד המרחק אל מנזר סרה דו פילאר, Dom Luis 1st Bridge וPalacio da Bolsa הוא כ-20 דקות הליכה. זה 10 דקות נסיעה אל חנויות דולצה ויטה וקזה דה מוזיקה. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה אל טרינידד, תחנת המטרו קמפו 24 אגוסטו ותחנת הרכבת סאו בנטו.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Paulista Pensao Residencial

Avenida Dos Aliados 214, 2º Andar, סנטרו / באישה, פורטו, פורטוגל

Paulista Pensao Residencial הינו בחירה אידיאלית למבקרים בעיר, הוא נמצא בסנטרו / באישה ורק הליכה קצרה אל Coliseu do Porto וUniversity of Porto. המלון נמצא בלב פורטו ורק 10 דקות הליכה אל מגדל קלריגוס.

Paulista Pensao Residencial מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, טלוויזיה ואינטרנט אל-חוטי ללא תשלום. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. לנוחיות האורחים, הPaulista Pensao Residencial נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Paulista Pensao Residencial מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וכספת. כל חדר מציע בין השאר מאוורר תקרה וטלפון. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף פנוראמי של העיר.

הבר של Paulista Pensao Residencial מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

בסביבת Paulista Pensao Residencial תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. Quevedo Port Wine נמצא במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Dom Luis 1st Bridge, Palacio da Bolsa וRibeira UNESCO World Heritage וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Gaia Docks וגשר ארבידה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 9 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Hotel Nave

Av Fernao Magalhaes 247, בונפים, פורטו, פורטוגל

המלון הנעים ממוקם כ-10 דקות הליכה מתחנת תחנת המטרו הרואיזמו, החדרים הינם ממוזגים עם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. המיקום של Hotel Nave בבונפים הוא אידיאלי, הליכה של 10 דקות למרכז העיר.

Hotel Nave מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וניקוי יבש. בנוסף, המלון מציע שירותי כביסה, מכבסה ודוכן השכרות רכב. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בפורטו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים הגדולים של Hotel Nave תמצאו מגהץ, מיני בר וטלפון. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

הינכם מוזמנים להנות ממאכלים מהמטבח המקומי וקונטיננטלי המוגשים מידי יום במסעדה הרגועה של ההמלון או להתרווח עם משקה בבר. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את Dom Luis 1st Bridge, Freixo Bridge ומנזר סרה דו פילאר. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות תיירותיות, בין השאר Palacio da Bolsa במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שחדר האמבטיה היה נקי ובמצב טוב
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון
2 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 2 ציינו שהוא היה חינם

Residencial Vale Formoso Porto

Rua Capitao Pombeiro 175, פורטו, פורטוגל

ממוקם במרחק נסיעה של חמש דקות ממרכז פורטו , המקום מציע חניה ואינטרנט על חוטי חינם.

החדרים הנעימים בהמקום כוללים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מגבות ומקלחת.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, המקום מגיש ארוחת בוקר אנגלית עשירה ומפנקת. לאחר יום מרתק של סיורים ואטרקציות הינכם מוזמנים להתרווח בבר של המקום עם כוסית של משקה לבחירתכם.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Portinari

Rua da arroteia,68-82, פורטו, פורטוגל

Hotel Portinari מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Portinari מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. תמצאו בהם חדר אמבטיה פרטי, כספת ומגהץ.

בבר של Hotel Portinari תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בכל בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Hospital de Sao Joao ורק 5 דקות נסיעה אל חנויות דולצה ויטה. נהיגה קצרה מהמלון תביא אתכם אל קזה דה מוזיקה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

כספת, כספומט, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Estalagem Santiago

ממוקם בגונדומר, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז הפרבר גונדומר.

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וניקוי יבש. השרותים כוללים בין השאר דוכן השכרות רכב, אחסון מזוודות וטראסה. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים הנוחים של Hotel Estalagem Santiago מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכספת. החדרים מרווחים ומכילים מרפסת פרטית ומגהץ ובנוסף הם ממוזגים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Hotel Estalagem Santiago תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Palacio da Bolsa, גשר ארבידה וחנויות דולצה ויטה. Coliseu do Porto וקזה דה מוזיקה נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel Estalagem Santiago.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Tryp Porto Centro

Rua Da Alegria 685, בונפים, פורטו, פורטוגל

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Tryp Porto Centro עם חדרים מודרנים ובנוסף מיני בר, וילונות אטומים לאור ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Tryp Porto Centro מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף, יש במלון מרכז עסקים, חדרי דיונים וקונסיירז'. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שTryp Porto Centro מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים הנוחים של Tryp Porto Centro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מאופיינים בסגנון עכשווי וכוללים מיזוג אוויר, חדר אמבטיה פרטי, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Tryp Porto Centro מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

ארופורטו נאסיונאל דר פרנסיסקו דה סה קרניירו ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. מנזר סרה דו פילאר, חנויות דולצה ויטה וDom Luis 1st Bridge נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מועדון לילה, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 164 ביקורות אורחים
מצאנו 26 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
14 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 12 חשבו שהמחיר היה הוגן
9 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 8 חשבו שהוא היה במצב טוב
9 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 9 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 17 ביקורות על המיקום של המלון, 15 אמרו שהוא במיקום נוח

Albergaria Miradouro

Rua da Alegria, 598, בונפים, פורטו, פורטוגל

המלון נמצא במיתחם הפופולרי בונפים, ובמרחק הליכה לכמה מהאטרקציות המרכזיות של פורטו. המלון המעוצב ממוקם לנוחותכם במרכז העיר.

Albergaria Miradouro מציע ניקוי יבש, מעלית ואחסון מזוודות. המלון גם מציע לאורחיו גישה לאינטרנט אל-חוטי.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Albergaria Miradouro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים ייחודיים ומכילים מיני בר וטלפון ובנוסף הם ממוזגים. במקלחת המשותפת תמצאו מייבש שיער.

במסעדה של Albergaria Miradouro תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח הבין-לאומי ופורטוגזי. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. האורחים מוזמנים ליהנות בבר של המלון המצוייד במגוון רחב של משקאות.

ארופורטו נאסיונאל דר פרנסיסקו דה סה קרניירו נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. ונסיעה של חמש דקות מהמלון תביא אתכם אל Freixo Bridge, Dom Luis 1st Bridge וחנויות דולצה ויטה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, כספת, שירות השכמה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 8 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 5 ביקורות על מסעדת המלון, 4 המליצו לאכול בה
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Residencial Sao Jorge Porto

Rua Alexandre Herculano 239, סה, פורטו, פורטוגל

נמצאות במרכז העיר ורק 5 דקות הליכה לColiseu do Porto, האכסניה מציעות שרות נוח, נעים ומיקצועי. בResidencial Sao Jorge Porto תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Residencial Sao Jorge Porto מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אחסון מזוודות ושירותי כביסה לנוחות האורחים. הצוות בעמדת הקבלה הינו אדיב ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל צורכיכם.

כל החדרים המודרניים של Residencial Sao Jorge Porto מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

באזור המקיף את האכסניה יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. האכסניה ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל מנזר סרה דו פילאר, השוק העירוני בוליאו ומגדל קלריגוס וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל חנויות דולצה ויטה וקזה דה מוזיקה.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

הליכה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 65 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Palacio do Freixo

Estrada Nacional 108, פורטו, פורטוגל

המלון המודרני והמרווח מדורג 5 כוכבים ונמצא בפורטו. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. לשעות הפנאי המלון מציע עיסויים וסאונה טורקית.

בבר של Palacio do Freixo תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל חנויות דולצה ויטה ופחות מעשר דקות נסיעה אל מנזר סרה דו פילאר, Dom Luis 1st Bridge וPalacio da Bolsa. המרחק של ארופורטו נאסיונאל דר פרנסיסקו דה סה קרניירו מן המלון הוא רק 20 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, קזינו, גינה, אופניים, מתקני כושר, סאונה, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 191 ביקורות אורחים
מתוך 34 ביקורות על הבריכה, 31 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
40 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 34 אמרו שהוא היה מדהים
מתוך 16 ביקורות על נוחות החדרים, 14 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 14 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 5 אמרו להמנע מכך
מתוך 35 ביקורות על הצוות, 30 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
37 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 29 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Go2Oporto Apartments Porto

Rua Dos Mercadores Nº100, Sao Nicolau, פורטו, פורטוגל

דירות הנופש המעוצבות Go2Oporto Apartments Porto נהנות ממיקום מושלם על חוף הים עם מגוון של בתי קפה ומסעדות.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בדירות נופש יש מגרש כדורגל, אחסון מזוודות ומעלית. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפורטו ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

בדירות המרווחות של Go2Oporto Apartments Porto תיהנו ממדיח כלים, מיקרוגל ומטבח מאובזר. בנוסף הדירות מכילות מכונת כביסה ומיטות זוגיות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה.

Go2Oporto Apartments Porto נמצא באופן מושלם באזור הפופולרי סה. ישנן בסביבה פעילויות כגון מסלולי הליכה וטרקים.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

השכרת אופניים, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00


Wine Hostel

Campo Martires Da Pátria, Nº 52, פורטו, פורטוגל

נמצאת במרכז העיר, האכסניה מאפשרת גישה קלה אל מוקדי הקניות, התרבות והתיירות של פורטו ומציעה אינטרנט אל- חוטי חינם.

Wine Hostel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, אחסון מזוודות וחדרים מעוצבים על פי נושאים. כחלק מהשרותים של האכסניה, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בפורטו ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

כל החדרים המודרניים של Wine Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת. כל חדר מצוייד בנגן די וי די, מטבח מאובזר ומאוורר תקרה.

הבר של Wine Hostel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי האכסניה מידי יום.

Wine Hostel ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של פורטו. יש מגוון של ברים ובתי קפה בקירבת מקום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Residencial Solar Da Avenida

Rua De Santa Catarina 744, סנטרו / באישה, פורטו, פורטוגל

עם מיקום נוח בלב העיר, Residencial Solar Da Avenida מציע חדרים עם נוף פנורמי של הרחוב. בResidencial Solar Da Avenida תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Residencial Solar Da Avenida מציע אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב וספריה. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

בחדרים המרווחים של Residencial Solar Da Avenida תמצאו כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. תמצאו בהם מרפסת, מגהץ וטלפון. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

Residencial Solar Da Avenida נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של פורטו. Dom Luis 1st Bridge, מנזר סרה דו פילאר ורוטונדה דה בואבישטה נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

חנויות, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 43 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן

Residencial Porto Rico

Rua do Almada, 237, פורטו, פורטוגל

Residencial Porto Rico הוא מלון הממוקם בלב סנטרו / באישה ורק מרחק של טיול קצר מ-Coliseu do Porto, מגדל קלריגוס וUniversity of Porto are. בResidencial Porto Rico תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

הטראסה של המלון מוקפת בנופים פנורמיים של העיר. בנוסף, תמצאו במלון מכבסה, בריכת שחייה ושירותי כביסה. במלון תמצאו שירות הזמנת כרטיסים ודוכן השכרות רכב. הצוות בעמדת הקבלה הינו ידידותי ומקצועי וישמח לסייע לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל צורכיכם. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בפורטו ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Residencial Porto Rico מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים בטלפון וערוצי לווין ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

הבר של Residencial Porto Rico מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

Residencial Porto Rico נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של פורטו. Quevedo Port Wine נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון. Palacio da Bolsa, Jardins do Palácio de Cristal do Porto וDom Luis 1st Bridge נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Residencial Mira D'aire

Rua Álvares Cabral 197, פורטו, פורטוגל

הפונדק ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בפורטו.

Residencial Mira D'aire מציע קונסיירז', שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בפונדק תמצאו חניה מקורה, אחסון מזוודות וטראסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בפורטו ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המרווחים של Residencial Mira D'aire תמצאו כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. ובנוסף פינת קפה ותה, מכונת קפה ומיני בר. וניתן גם להזמין חדרים ללא עישון.

הבר של Residencial Mira D'aire מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. הפונדק מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף, הפונדק מגיש ארוחת בוקר יומית.

ארופורטו נאסיונאל דר פרנסיסקו דה סה קרניירו נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. רוטונדה דה בואבישטה, קזה דה מוזיקה וJardins do Palácio de Cristal do Porto נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהפונדק.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, סולריום

שירותים

קונסיירז', צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי כביסה, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 53 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 8 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 4 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו לא נוחות
2 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Porto Nobre

Rua do Amial, 838, פורטו, פורטוגל

Hotel Porto Nobre מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה וניקוי יבש. במלון תמצאו חנייה במקום ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בפורטו ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Porto Nobre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מגהץ וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

הבר של Hotel Porto Nobre מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Belver Beta Porto Hotel

Rua do Amial, 601, פורטו, פורטוגל

Belver Beta Porto Hotel מציע מכון יופי, סאונה ומעלית. לפעילות ספורטיבית בשעות הפנאי המלון מציע מועדון כושר ובריכה מחוממת. באופן אידיאלי, שרותי הקבלה פועלים לאורך כל היום והלילה.

בחדרים הנעימים וגדולים של Belver Beta Porto Hotel תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. הם מציעים מגהץ, חדר אמבטיה פרטי וטלפון. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

המסעדה של Belver Beta Porto Hotel מציעה תפריט פורטוגזי נפלא ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן המלון. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. בסוף היום הינכם מוזמנים להתרווח עם כוסית משקה מהמגוון הרחב המוצע בבר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל גשר ארבידה ופחות מעשר דקות נסיעה אל רוטונדה דה בואבישטה, חנויות דולצה ויטה וקזה דה מוזיקה. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק המלצות על מסעדות ולעזור באירגון שהייתכם בפורטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, טעימות יין, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-0:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 147 ביקורות אורחים
4 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 4 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
13 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 10 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 7 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות

Residencial Palanca

Faria Guimarães 779 - 781, פורטו, פורטוגל

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב פורטו ומחיריו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

המלון מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף דוכן השכרות רכב, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בפורטו ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים במלון הם נוחים ומכילים טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נעימה ותפריט משקאות מגוון. מידי בוקר תמצאו ארוחת בוקר קונטיננטלית בחדר האוכל של המלון.

Braga Airport (BGZ) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. מנזר סרה דו פילאר, Dom Luis 1st Bridge וPalacio da Bolsa נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 76 ביקורות אורחים
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
14 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 13 חשבו שהמחיר היה הוגן
14 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 12 מצאו אותו מסייע ומנומס
16 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 4 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 5 ביקורות על חדר האמבטיה, 3 אמרו שהוא היה נקי ובמצב טוב

Paredes Design Hotel

Rua Central De Mouriz, סצ'י, פורטוגל

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב סצ'י ותעריפיו הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

במלון יש מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בנוסף תמצאו מכבסה, ניקוי יבש ומועדון כושר. אורחים שרוצים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

כל החדרים הנוחים של Paredes Design Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. תמצאו בהם טלפון, חדר אמבטיה פרטי ומגהץ. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

בבר של Paredes Design Hotel תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק מBraga Airport (BGZ) הינו 60 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Vila Gale Porto Hotel

Avenida Fernao De Magalhaes 7, בונפים, פורטו, פורטוגל

המלון המודרני נמצא כ-10 דקות הליכה מתחנת תחנת המטרו הרואיזמו, החדרים הינם ממוזגים עם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. המיקום של Vila Gale Porto Hotel בבונפים הוא אידיאלי, מרחק הליכה קצר למרכז העיר.

המלון מונה 292 חדרים וגם מועדון כושר ובריכה מחוממת. בנוסף לאינטרנט אל- חוטי חינם, סאונה וג'קוזי, ישנם גם חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בספא של המלון, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל סאונה טורקית וסאונה תוכלו לחדש את הגוף והנפש.

כל החדרים הגדולים של Vila Gale Porto Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, מיני בר ומקרר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בVila Gale Porto Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

ארופורטו נאסיונאל דר פרנסיסקו דה סה קרניירו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. ונסיעה קלה מהמלון תביא אתכם אל חנויות דולצה ויטה, מנזר סרה דו פילאר וDom Luis 1st Bridge.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, ביליארד, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', סולריום, אמבטיית אדים, בריכה מקורה, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-0:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 741 ביקורות אורחים
13 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 11 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
83 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 77 אמרו שהיא הייתה טעימה
50 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 43 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 72 ביקורות על הצוות, 63 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
9 אורחים ציינו בביקורתם את חדר הכושר, 6 אמרו שהוא היה מרווח ודי מצויד
98 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 77 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Residencial Escondidinho

Rua Passos Manuel nº 135, סנטרו / באישה, פורטו, פורטוגל

ממוקם בסנטרו / באישה, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. המלון ה נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Residencial Escondidinho מציע ניקוי יבש, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון יש אחסון מזוודות ודוכן השכרות רכב. הצוות האדיב בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

כל החדרים הנעימים של Residencial Escondidinho מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, טלפון וטלוויזיה. החדרים מכילים מיטות זוגיות ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה נעימה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור למלון.

Residencial Escondidinho ממוקם באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של פורטו. כאורחי המלון הינכם מוזמנים להשכיר אפניים ולטייל בסביבה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 51 ביקורות אורחים
מתוך 32 ביקורות על המיקום של המלון, 32 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן היו לא נקיות
2 אורחים ציינו בביקורתם את גודל מיטות המלון, 2 אמרו שהן היו קטנות מדי

Oporto City Flats

ממוקם במרכז, Oporto City Flats מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של פורטו.

שרותי דירות הנופש כוללים אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות וטראסה.

הדירות הנוחות בOporto City Flats כוללים מטבחון, טלוויזיה ומרפסת. הן כוללות מטבח מאובזר, כספת ומקרר.

בסביבת Oporto City Flats תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. ליד המלון תימצאו טרקים ומסלולי הליכה.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pensao Estoril

193 Rua de Cedofeita Porto PT-4050-179, פורטו, פורטוגל

עם מיקום מרכזי ונוח, בPensao Estoril ישנה גישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של פורטו. בPensao Estoril תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Pensao Estoril מציע מרכז עסקים, אחסון מזוודות וחניה מקורה. מתקני הפנאי של Pensao Estoril כוללים טניס שולחן ומסלולי הליכה.

בPensao Estoril תמצאו 16 חדרים נוחים ומרווחים. החדרים ייחודיים ומכילים טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין ובנוסף הם ממוזגים. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בפורטו. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

Pensao Estoril נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של פורטו. Dom Luis 1st Bridge, Palacio da Bolsa ורוטונדה דה בואבישטה נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, הליכה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מחשב, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 48 ביקורות אורחים
מתוך 12 ביקורות על המיקום של המלון, 12 אמרו שהוא במיקום נוח
6 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 5 אמרו שהם היו קטנים
7 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על האינטרנט, 3 אמרו שהוא היה חינם
2 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 2 אמרו שהם היו קטנים

Residencial Borsalino Porto

Rua Carlos Malheiro Dias 347, בונפים, פורטו, פורטוגל

ממוקם במרחק נסיעה של מספר דקות מלב פורטו , המקום מציע חניה ואינטרנט על חוטי חינם.

החדרים הנוחים בResidencial Borsalino Porto כוללים מיטה עגולה, מרפסת וטלוויזיה.

הבר של Residencial Borsalino Porto מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המקום מגיש ארוחת בוקר יומית.

המקום ממוקם בבונפים, והוא מהווה , בזמן השהייה בפורטו. חנויות, ברים ובידור נמצאים במרחק קצר מהמקום.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, טלוויזיה, חדרי עישון

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Cosme Guesthouse

המקום ממוקם בבונפים, במרחק עשר דקות הליכה Coliseu do Porto.

Cosme Guesthouse מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וספריה. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

בCosme Guesthouse תמצאו 7 חדרים נוחים ומרווחים. הם כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת.

בCosme Guesthouse ישנו מזנון ארוחת בוקר עשיר ומגוון מידי יום. בבר המקום תוכלו ליהנות מכוסית טובה ומאווירה נעימה. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 2 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי
מתוך 3 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו



hotels-seeker.com , ואלונגו בתי מלון, ואלונגו, מלונות בואלונגו, ואלונגו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בואלונגו, ואלונגו - ביקורות אורחים , ואלונגו - תמונות של בתי מלון

ואלונגו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Valongo_4.htm
פורטוגל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Portugal.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה