יום שני, 25 בפברואר 2013

מלונות, צימרים ואכסניות מומלצים באישור מידי ב-בראגה, פורטוגל

בראגה, פורטוגל

בראגה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בבראגה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 3

Basic Braga by Axis

Largo da Estação, בראגה, פורטוגל

המלון יושב במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם מוארים ובמקום יש קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וחדר/י ישיבות.

במלון יש ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הBasic Braga by Axis נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרנים של Basic Braga by Axis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מעוצבים בסגנון עכשווי ותמצאו בהם מיזוג אוויר, טלפון וארונות.

הבר של Basic Braga by Axis מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. האורחים מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר אנגלית המוגשת מידי בוקר. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Ponte do Prado, Ponte das Taipas וPonte do Bico. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל קתדרלת בראגה וParque de Exposicoes de Braga.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 83 ביקורות אורחים
מתוך 10 ביקורות על המיקום של המלון, 10 אמרו שהוא במיקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים

Residencial Avenida Braga

Avenida da Liberdade 738, בראגה, פורטוגל

המיקום המרכזי של Residencial Avenida Braga יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של בראגה כמו למשל Parc des Expositions de Braga וקתדרלת בראגה אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

Residencial Avenida Braga מציע מרכז עסקים, קונסיירז' ומעלית. בנוסף, יש במלון מגרש כדורגל, אחסון מזוודות וניקוי יבש. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בבראגה ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המוארים ונעימים של Residencial Avenida Braga תיהנו ממרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מגהץ, חדר אמבטיה פרטי וכספת. לרשותכם חדרים ללא עישון.

המיקום בלב אזור הבילויים של בראגה מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. Parque de Exposicoes de Braga נמצא במרחק הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 30 ביקורות אורחים
12 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 11 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
2 ציינו את מהירות האינטרנט בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה די מהיר

AL Braga

המלון נמצא בליבה של בראגה, רק 5 דקות הליכה אל קתדרלת בראגה.

AL Braga עבר שיפוץ לאחרונה. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

בחדרים המרווחים של AL Braga תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. בחדרים תמצאו חלונות פנורמיים כמו גם ארונות, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלפון. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה ייחודית. בשכנות למלון תמצאו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה. ארוחת הבוקר עשירה מוצעת לאורחים במלון בכל בוקר.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נסיעה מBraga Airport (BGZ). המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Parque de Exposicoes de Braga וParc des Expositions de Braga.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, הליכה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel da Estacao

Largo da Estacao 13, בראגה, פורטוגל

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Hotel da Estacao עם חדרים ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם ומרפסת.

Hotel da Estacao מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, חדרי דיונים ומעלית. בנוסף תמצאו שרות ניקוי חדרים מידי יום, ניקוי יבש ושירותי כביסה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel da Estacao מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הנוחים בHotel da Estacao מכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. הם מציעים טלפון וחימום מרכזי.

המלון נמצא במרחק קצר ממרכזי קניות, בידור, בתי קפה ומסעדות. הצוות ישמח לעזור בתכנון סיורים וטיולים ולסייע בהשכרת רכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Mercure Braga Centro

Praceta Joao Xxi, בראגה, פורטוגל

המיקום המרכזי של המלון יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של בראגה כמו למשל Parque de Exposicoes de Braga וParc des Expositions de Braga אשר נמצאים במרחק הליכה קצר.

אורחי המלון מוזמנים לנפוש בבריכה או ליהנות מהשמש בטראסה על הגג. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שMercure Braga Centro מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בMercure Braga Centro תמצאו 128 חדרים נוחים ומודרנים. בנוסף החדרים מכילים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר, מכונת קפה ופינת קפה ותה.

בMercure Braga Centro יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור למלון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Ponte do Bico וPonte das Taipas. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם בבראגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 41 ביקורות אורחים
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 8 ביקורות על גודל החדרים, 7 אמרו שהם היו גדולים
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
9 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 6 אמרו שהיא הייתה טעימה
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על הבריכה, 3 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה

Hotel Residencial Dona Sofia

המלון נמצא במרכז של בראגה, ובמרחק הליכה קצר אל קתדרלת בראגה. בHotel Residencial Dona Sofia תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Hotel Residencial Dona Sofia מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אחסון מזוודות, מעלית ושירותי כביסה. כמו כן, תמצאו בHotel Residencial Dona Sofia חניה מקורה.

המלון מציע 34 חדרים גדולים וממוזגים. הם מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומרפסת. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם נוחות מושלמת ותמצאו בהם בין השאר מקלחת.

הבר של Hotel Residencial Dona Sofia מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מידי בוקר מוגשת ארוחת בוקר אנגלית בחדר האוכל של המלון. את יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות הנמצאות בסמוך.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נהיגה מBraga Airport (BGZ). Ponte do Prado וPonte do Bico נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel Residencial Dona Sofia.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
מתוך 8 ביקורות על המיקום של המלון, 8 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה חינם
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Joao XXI

Avenida João XXI, 849, בראגה, פורטוגל

המלון נמצא במרכז של בראגה ורק הליכה קצרה אל Parque de Exposicoes de Braga. בHotel Joao XXI תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Joao XXI מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים כוללים ארונות ומיקרוגל ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Hotel Joao XXI תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נהיגה מBraga Airport (BGZ). באזור בו ממוקם המלון תמצאו מגוון פעילויות ואטרקציות, בין השאר Ponte do Bico במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

שירותים

מעלית, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Caranda

Avenida Da Liberdade 96, בראגה, פורטוגל

המלון המודרני ממוקם באופן אידיאלי במרכז בראגה ומציע בריכת ילדים, בית קפה ובריכה.

Caranda מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומרכז עסקים. בבריכת השחייה תוכלו להתרענן, לנוח על מיטות השיזוף וליהנות ממשקה מהבר בבריכה. לנוחיות האורחים, הCaranda נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Caranda מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע בין השאר טלפון, חדר אמבטיה פרטי ומאוורר תקרה. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

בבר של Caranda תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הCaranda ממוקם בסמוך לParque de Exposicoes de Braga. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים קתדרלת בראגה וParc des Expositions de Braga.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, בריכת ילדים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 72 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 13 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו בביקורתם את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 2 אמרו שהוא היה איטי
2 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 2 מצאו אותה נוחה
מתוך 2 ביקורות, 2 אמרו שהחדרים היו במצב גרוע

Hotel Bracara Augusta

Avenida Central, 134, בראגה, פורטוגל

המלון המואר ממוקם ברחוב מרכזי ופופולרי והוא במרחק הליכה קצר אל קתדרלת בראגה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Hotel Bracara Augusta מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל החדרים מאופיינים בסגנון עכשווי ומכילים מיזוג אוויר, חדר אמבטיה פרטי, מיני בר ומגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בHotel Bracara Augusta יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Parc des Expositions de Braga, בעוד המרחק אל Parque de Exposicoes de Braga הוא כ-20 דקות הליכה. הצוות הידידותי של המלון יכול לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בבראגה ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 150 ביקורות אורחים
מתוך 21 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 21 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
27 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 24 מצאו אותו מסייע ומנומס
25 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 23 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
14 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 13 חשבו שהמחיר היה הוגן
9 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 9 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Dom Vilas Hotel Braga

Rua Conselheiro Lobato 434, בראגה, פורטוגל

המלון ממוקם במרחק הליכה קצר בלבד מ-Parque de Exposicoes de Braga וסמוך לאטרקציות התיירותיות ולמרכז הקניות הראשי. בDom Vilas Hotel Braga תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

ה Dom Vilas Hotel Braga נבנה בשנות ה-80 ושופץ לאחרונה על מנת להבטיח לאורחיו את הנוחות הנדרשת. בDom Vilas Hotel Braga פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. למלון מרכז עסקים מאובזר היטב והוא מציע מגוון שרותים לארגון ועידות וכנסים.

בחדרים הגדולים ונעימים של Dom Vilas Hotel Braga תמצאו כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. בכולם תמצאו מגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Dom Vilas Hotel Braga תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

Braga Airport (BGZ) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Ponte das Taipas, Ponte do Porto וPonte do Bico נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים

Braga Pop Hostel

המיקום המרכזי של Braga Pop Hostel יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של בראגה כמו למשל קתדרלת בראגה אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Braga Pop Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

האכסניה נמצאת כ- 10 דקות נסיעה מBraga Airport (BGZ). האכסניה ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Parc des Expositions de Braga וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Parque de Exposicoes de Braga.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון

פעילויות

אופניים, סולריום

שירותים

השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Liberdade Guesthouse

Avenida Da Liberdade 696 - 3rd Floor, בראגה, פורטוגל

המקום ממוקם בליבה של בראגה ורק 10 דקות הליכה אל קתדרלת בראגה וParc des Expositions de Braga. בLiberdade Guesthouse תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאו פינת קפה ותה, מרפסת ומטבחון. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר ומיקרוגל.

המקום נמצא כ- 10 דקות נסיעה מBraga Airport (BGZ). הנסיעה אל Ponte das Taipas, Ponte do Prado וPonte do Bico לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, מגבות, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Albergaria Senhora a Branca

Largo da Senhora-A-Branca 58, בראגה, פורטוגל

מצוי במרכז העיר וסמוך אל Parc des Expositions de Braga,המלון מציע שירות נוח, יעיל ואיכותי.

Albergaria Senhora a Branca מציע ניקוי יבש, מעלית ואחסון מזוודות. בנוסף תמצאו חניה מקורה ודוכן השכרות רכב. להנאתכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

בAlbergaria Senhora a Branca תמצאו 20 חדרים נוחים ומודרנים. החדרים מסוגננים ומכילים כספת ומגהץ ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

בAlbergaria Senhora a Branca יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

Albergaria Senhora a Branca ממוקם באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של בראגה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Parque de Exposicoes de Braga וקתדרלת בראגה וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Ponte do Bico.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, כספת, כספומט, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Saboresgelados Alojamento Local

המלון ממוקם בלב בראגה ורק הליכה קצרה אל Parc des Expositions de Braga.

החדרים הנוחים בSaboresgelados Alojamento Local כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים של הSaboresgelados Alojamento Local הינם חסינים לרעש.

המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל קתדרלת בראגה, בעוד המרחק אל Parque de Exposicoes de Braga הוא כ-20 דקות הליכה. השהיה בSaboresgelados Alojamento Local מבטיחה לכם מיקום אידיאלי קרוב לברים המפורסמים של בראגה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

כספומט, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Residencial dos Terceiros

Rua dos Capelistas, 85, בראגה, פורטוגל

המלון ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לביקורכם בבראגה.

Residencial dos Terceiros מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות ושירותי כביסה. בין השאר תמצאו במלון אחסון מזוודות וחניה מקורה. המסדרונות והפתחים במלון מותאמים למעבר של כסאות גלגלים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Residencial dos Terceiros מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים כוללים מגהץ, מקרר ומיטות זוגיות ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

הבר של Residencial dos Terceiros מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

המיקום במרכז חיי הלילה של בראגה מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Albergaria da Se

Albergaria da Se ממוקם בלב בראגה, ליד קתדרלת בראגה.

Albergaria da Se מציע אחסון מזוודות, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בAlbergaria da Se ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

בAlbergaria da Se תמצאו 12 חדרים מרווחים. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי. חדרי האמבטיה עוצבו בקפידה על מנת לספק נוחות מושלמת וכוללים בין השאר מקלחת.

תוכלו להנות מתפריט מהמטבח הפורטוגזי במסעדה הנהדרת של המלון ולקנח עם משקה מהמבחר הרחב המוצע בבר. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, במרחק הליכה יש מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות. האורחים יהנו מארוחת בוקר הכוללת פירות ומיצים.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מגוון רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. Parque de Exposicoes de Braga וParc des Expositions de Braga נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים, אח

שירותים

מעלית, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Bragatruthotel Braga

Rua de Sao Marcos 80, בראגה, פורטוגל

ממוקם במרכז בראגה ורק מרחק הליכה קצר מקתדרלת בראגה, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות ידידותי ומקצועי.

Bragatruthotel Braga מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומרכז עסקים. בנוסף, המלון מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בבראגה ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המרווחים של Bragatruthotel Braga תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומרפסת. החדרים כוללים כספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

בBragatruthotel Braga יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במגוון הברים והמסעדות שבסביבה.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל Parc des Expositions de Braga, בעוד Parque de Exposicoes de Braga במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המרחק של Braga Airport (BGZ) מן המלון הינו פחות מ-10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pousada de Braga, Sao Vicente

Largo de Infias, בראגה, פורטוגל

המיקום המרכזי של Pousada de Braga, Sao Vicente יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של בראגה כמו למשל Parc des Expositions de Braga אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

Pousada de Braga, Sao Vicente מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות ובריכה עבור האורחים. השרותים כוללים בין השאר שירותי בייביסיטר, מרכז עסקים וחדרי דיונים. הצוות בעמדת הקבלה הינו אדיב ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים בזמן שהייתכם.

כל החדרים המודרניים של Pousada de Braga, Sao Vicente מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בחדרים יש גם מיני בר, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Pousada de Braga, Sao Vicente מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. המרחק של Braga Airport (BGZ) מן המלון הינו פחות מ-10 דקות נסיעה. Chamor Hill נמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל בראגהשופינג וTheatro Circo וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Ponte do Prado, Ponte do Bico ואסטדיו מוניסיפאל דה בראגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות, 4 אמרו שהחדרים היו במצב גרוע
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 2 מצאו אותה נוחה

Hotel do Lago

Monte do Bom Jesus, Tenoes, פורטוגל

Hotel do Lago מציע מעלית, סאונה ובריכת שחייה. המלון מציע מגוון אפשרויות להירגע ולהתפנק כמו למשל סאונה טורקית וג'קוזי. לנוחיות האורחים, הHotel do Lago נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel do Lago מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים כוללים מיטות זוגיות, חימום מרכזי וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

הבר של Hotel do Lago מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Ponte das Taipas, Ponte do Porto וPonte do Bico. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים Parc des Expositions de Braga, Parque de Exposicoes de Braga וקתדרלת בראגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', אמבטיית אדים, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel Do Templo

Monte do Bom Jesus, Tenoes, פורטוגל

Hotel Do Templo מציע בריכה, חדר/י ישיבות ומעלית. כמו כן תמצאו במלון שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים וקבלה הפועלת 24 שעות. לנוחיות האורחים, הHotel Do Templo נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Do Templo מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. ובנוסף הוא מכיל מיני בר, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בHotel Do Templo יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיירה בראגה הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 23 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 3 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
4 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על הנוף מהמלון, 2 אמרו שהוא היה מדהים

Golden Tulip Braga

Via Falperra, Longos, פורטוגל

Golden Tulip Braga מציע סאונה, בריכה ומעלית. מלבד מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וסאונה, המלון מציע גם מועדון כושר, מגרשי טניס ומגרש כדורגל. אורחים שרוצים לעשות כושר במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

כל החדרים הנעימים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים מכילים מגהץ, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את הגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

הבר של Golden Tulip Braga מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מודרנית. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי בוקר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בבראגה ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש כדורגל, ביליארד, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Das Taipas

Trajano Augusto, Caldelas, מחוז בראגה, פורטוגל

המלון נמצא במרכז של Caldelas ורק 10 דקות הליכה אל Ponte das Taipas. בDas Taipas תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Das Taipas מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי כביסה, מגרש משחקים ומעלית. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום אחסון מזוודות, מכבסה אוטומטית במטבעות ומספרה. לנוחיות האורחים, הDas Taipas נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בDas Taipas תמצאו 33 חדרים מודרניים ושקטים. הם מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל החדרים הממוזגים בDas Taipas חסינים לרעש.

במסעדה של Das Taipas תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט המקומי. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. ומידי בוקר הינכם מוזמנים ליהנות מבופה מפואר ועשיר.

Braga Airport (BGZ) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. גימאראסשופינג נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, כסאות ילדים, בית קפה, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

קזינו, גינה, הליכה, מגרש משחקים, טרקלין

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, כספומט, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Melia Braga Hotel & Spa

בMelia Braga Hotel & Spa יש ג'קוזי, בריכה, ובנוסף מכון יופי. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר בראגה.

בין השרותים והמתקנים שיש בMelia Braga Hotel & Spa תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. הספא של המלון מציע מבחר טיפולי יופי ומסאז'ים לטיפוח הגוף והנפש. כחלק מהשרותים של המלון, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בבראגה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

Melia Braga Hotel & Spa מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. הם מציעים מיני בר, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מקרר קטן, מיקרוגל ומקרר וכל מה שצריך על מנת ליהנות מארוחות ביתיות גם בזמן חופשתכם.

הבר של Melia Braga Hotel & Spa מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Parc des Expositions de Braga ופחות מעשר דקות נסיעה אל Theatro Circo, Chamor Hill ואסטדיו מוניסיפאל דה בראגה. Ponte do Bico, Ponte do Porto וPonte das Taipas נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Parque de Exposicoes de Braga וS.C. Braga ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכת ילדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 95 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 5 ביקורות על הבריכה, 4 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
6 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 6 ימליצו לאכול בה
7 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהם היו די גדולים

Quinta Vale Do Homem

Rua De Valbom, Nº192, Rendufe, אמארס, פורטוגל

במקום Quinta Vale Do Homem תמצאו מגרשי טניס, בריכה (בעונה), ובנוסף שירותי כביסה.

Quinta Vale Do Homem מציע מגרש משחקים, סאונה טורקית ומועדון כושר. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המקום, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך חופשתם בהמקום ישמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

בחדרים המודרנים של Quinta Vale Do Homem תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ונגן די וי די. החדרים כוללים מגהץ ומיני בר ולנוחותכם המקום מציע גם שירות חדרים.

בבר של Quinta Vale Do Homem תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המקום תמצאו גם את Ponte do Porto, קתדרלת בראגה וPonte do Prado. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Parc des Expositions de Braga וParque de Exposicoes de Braga.

כללי

שירות חדרים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, גינה, אופניים, מגרש משחקים, מתקני כושר, סולריום, אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

שרותי אירועים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Do Elevador

Monte do Bom Jesus, Tenoes, פורטוגל

Do Elevador מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וחדר/י ישיבות. במלון יש שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים וניקוי יבש. הצוות האדיב בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם.

החדרים המודרניים של המלון מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר כולל בין השאר מיני בר, טלפון ומקרר.

הבר של Do Elevador מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Ponte do Bico, Ponte do Porto וPonte das Taipas. Parque de Exposicoes de Braga, קתדרלת בראגה וParc des Expositions de Braga נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 5 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח



hotels-seeker.com , בראגה בתי מלון, בראגה, מלונות בבראגה, בראגה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בבראגה, בראגה - ביקורות אורחים , בראגה - תמונות של בתי מלון

בראגה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Braga_1.htm
פורטוגל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Portugal.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה