יום שבת, 9 במרץ 2013

פסגת החלומות במלונות מומלצים ב-קוימברה, פורטוגל

קוימברה, פורטוגל

קוימברה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקוימברה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Hotel Astoria Coimbra

המיקום המרכזי של Hotel Astoria Coimbra יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של קוימברה כמו למשל Portugal dos Pequenitos אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בHotel Astoria Coimbra תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Hotel Astoria Coimbra מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש, שירותי כביסה ומעלית. השרותים כוללים בין השאר עמדת קונסיירז', חניה מקורה ומכבסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בקוימברה ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים גדולים ואלגנטיים, מצויידים בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין ומשקיפים על הנוף המרשים של הנהר והעיר. כל חדר מציע גם מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים בHotel Astoria Coimbra הם חסינים לרעש.

בבר של Hotel Astoria Coimbra תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו להזמין את ארוחותכם משרות החדרים או ליהנות מתפריט פורטוגזי או בין-לאומי במסעדה. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ובתי הקפה שבסביבה.

Hotel Astoria Coimbra ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של קוימברה. University of Coimbra ממוקם במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מחשב נייד, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 147 ביקורות אורחים
מצאנו 47 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 20 ביקורות על הצוות, 18 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
11 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 10 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
מתוך 5 ביקורות על נוחות החדרים, 5 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Tivoli Coimbra Hotel

Rua Joao Machado, 4, קוימברה, פורטוגל

המלון המודרני ממוקם באופן אידיאלי במרכז קוימברה ומציע חדר כושר, סאונה ובריכה פנימית.

Tivoli Coimbra Hotel מציע מעלית, מכון יופי וחדר/י ישיבות. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. כמו כן ישנם שירות חדרים ו שרותי קבלה הפועלים ללא הפסקה.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Tivoli Coimbra Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר מכיל בין השאר חדר אמבטיה פרטי, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל החדרים הממוזגים של הTivoli Coimbra Hotel הינם חסינים לרעש.

בTivoli Coimbra Hotel יש מסעדה ובר מודרני. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Portugal dos Pequenitos וUniversity of Coimbra נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, מסאז', אמבטיית אדים, טיפולי גוף, טיפולי פנים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מחשב נייד, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 125 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 3 אמרו שהם היו מצוחצחים
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו בביקורתם את האוכל, 2 מצאו אותו די טוב
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים

Braganca Hotel

Largo Das Ameias, 10, קוימברה, פורטוגל

נמצא במרכז העיר, המלון מספק גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של קוימברה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם. המלון הנעים ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לקוימברה להציע.

Braganca Hotel מציע קונסיירז', מרכז עסקים ומעלית. במלון יש שירותי כביסה, אחסון מזוודות ושירותי בייביסיטר. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לספק מידע על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

בחדרים המרווחים וגדולים של Braganca Hotel תיהנו מטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מציע גם טלפון וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים בBraganca Hotel הם חסינים לרעש.

במסעדה של Braganca Hotel תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט הים תיכוני. ארוחת הבוקר מוגשת במהלך כך השבוע והאורחים מוזמנים להזמינה לחדר. בסוף היום הינכם מוזמנים להתרווח עם כוסית משקה מהמבחר המגוון המוצע בבר.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Portugal dos Pequenitos וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל אסטדיו סידאדה דה קוימברה וUniversity of Coimbra.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 118 ביקורות אורחים
מתוך 35 ביקורות על המיקום של המלון, 35 אמרו שהוא במיקום נוח
12 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 8 אמרו שהם היו קטנים
9 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו בביקורתם את גודל מיטות המלון, 3 אמרו שהן היו קטנות מדי

Ibis Coimbra Hotel

Avenida Emidio Navarro, Nº 70, קוימברה, פורטוגל

עם מיקום מרכזי ונוח, בIbis Coimbra Hotel תהנו מגישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של קוימברה. בIbis Coimbra Hotel תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Ibis Coimbra Hotel מציע מרכז עסקים, ניקוי יבש ומעלית. במלון יש חניה מקורה, המרת מטבע זר ומכבסה. בנוסף יש בנק בתוך שטח המלון.

בחדרים הנוחים של Ibis Coimbra Hotel תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלפון, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

במסעדה של Ibis Coimbra Hotel תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט המקומי ומקומי. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים ושתיה קלה. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממבחר הברים ובתי הקפה שבאזור.

Ibis Coimbra Hotel ממוקם לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של קוימברה. במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצא Portugal dos Pequenitos.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 118 ביקורות אורחים
מתוך 34 ביקורות על המיקום של המלון, 33 אמרו שהוא במיקום נוח
14 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 13 חשבו שהמחיר היה הוגן
9 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 8 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 6 ביקורות על האינטרנט, 4 אמרו שהוא היה חינם
8 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 6 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Best Western Hotel D Luis Coimbra

Rotunda Da Ponte Santa 3040-091, קוימברה, פורטוגל

חופשה בBest Western Hotel D Luis Coimbra מבטיחה לכם הנאה מושלמת עם חדרים נוחים הצופים לנוף הפנורמי של העיר והנהר, חניה חינם, מסעדה ובר. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוימברה.

Best Western Hotel D Luis Coimbra מציע מעלית, מסלול גולף וחדר/י ישיבות. אנשי המלון המאירים פנים והנמרצים, זמינים מסביב לשעון. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שBest Western Hotel D Luis Coimbra מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המוארים בBest Western Hotel D Luis Coimbra כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. הם כוללים חדר אמבטיה פרטי, כספת ופינת קפה ותה. בנוסף תוכלו להנות מאינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

המלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית אשר ניתן לקבלה בחדר על פי בקשה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 56 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Hotel Quinta Das Lagrimas

Rua Antonio Augusto Goncalves, קוימברה, פורטוגל

המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה ממרכז קוימברה ומציע חדרים מודרנים, סאונה, בריכה (בעונה) וג'קוזי. המלון מציע ספא יום וחדרים גדולים עם מיני בר, נעלי בית ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Quinta Das Lagrimas מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מעלית ומכון יופי. מלבד קונסיירז', בריכת ילדים ומגרש גולף עם 9 גומות, המלון מציע גם מועדון כושר ודרייבינג ריינג' (גולף). מתקני הפנאי של Hotel Quinta Das Lagrimas כוללים שיט בקנו, מיני-גולף ורכיבת סוסים.

בחדרים הנוחים ומסוגננים של Hotel Quinta Das Lagrimas תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כמו כן החדרים מכילים טלפון, חדר אמבטיה פרטי ומגהץ. האורחים יהנו ממקלחת, מראת איפור מוארת וחלוקי רחצה בחדרי האמבטיה.

המסעדה הנוחה של המלון מגישה מאכלים מהמטבח המקומי וארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) ואמריקאית. בערבים הינכם מוזמנים ליהנות מהאווירה הידידותית והתפריט המגוון של בר המלון. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

הליכה קצרה תוביל אתכם אל Portugal dos Pequenitos אשר נמצא בקרבת מקום. Hotel Quinta Das Lagrimas מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש גולף (באזור), פעילויות ימיות, ביליארד, מיני-גולף, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכת ילדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 420 ביקורות אורחים
מתוך 36 ביקורות על הבריכה, 33 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
46 אורחים ציינו את מצב החדרים בביקורתם, 18 אמרו שהם היו מתוחזקים היטב ו- 28 חשבו שלא
52 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 47 ימליצו עליה
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, אך 6 אמרו שזה מלון מיושן
מתוך 47 ביקורות על הצוות, 40 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
29 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 23 חשבו שהמחיר היה הוגן

Residencial Vitoria

Rua da Sota 9-11, קוימברה, פורטוגל

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Dona Ines

Rua Abel Dias Urbano, 12, קוימברה, פורטוגל

המלון הנוח נמצא לנוחותכם במרכז קוימברה ומציע מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה.

Dona Ines מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. בנוסף, תמצאו במלון חדרי דיונים, ניקוי יבש ומרכז עסקים. מתקני הפנאי של Dona Ines כוללים שיט בקנו, מסלולי הליכה וטניס שולחן.

החדרים הגדולים בDona Ines מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מכילים מיני בר, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Dona Ines מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מודרנית. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. אסטדיו סידאדה דה קוימברה נמצא במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, פעילויות ימיות, שייט בקאנו, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 50 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 4 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 5 ביקורות על המיקום של המלון, 5 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים

Santa Cruz Coimbra

Praça 8 de Maio nº 21 3º andar, קוימברה, פורטוגל

עם מיקום מרכזי ונוח, בSanta Cruz Coimbra תהנו מגישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של קוימברה. המקום פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לקוימברה להציע.

המקום מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם.

החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומכילים כספת, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין.

מסעדת המקום מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Portugal dos Pequenitos נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמקום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Comfort Inn Almedina Coimbra Hotel

Comfort Inn Almedina Coimbra Hotel מציע מעלית, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, חדרי דיונים ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בקוימברה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Comfort Inn Almedina Coimbra Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת. כל חדר מצוייד בכספת, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Comfort Inn Almedina Coimbra Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. אסטדיו סידאדה דה קוימברה נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 284 ביקורות אורחים
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 22 ביקורות על המיקום של המלון, 21 אמרו שהוא במיקום נוח
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 8 אמרו שהם היו מאוד נקיים
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על האינטרנט, 3 אמרו שהוא היה חינם

Pensao Residencial Domus

Rua Adelino Veiga Nº 62, קוימברה, פורטוגל

במרכז העיר, Pensao Residencial Domus מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של קוימברה. המקום פופולרי ממוקם בסמוך לאתרי התיירות שיש לקוימברה להציע.

Pensao Residencial Domus מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וקבלה הפועלת 24 שעות. כמו כן תמצאו במקום אחסון מזוודות ומכבסה.

החדרים הגדולים בPensao Residencial Domus מכילים טלוויזיה וכבלים / לוויין. בהמקום תמצאו כמה חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. אסטדיו סידאדה דה קוימברה וUniversity of Coimbra נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 2 אמרו שהוא במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 2 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Serenata Hostel Coimbra

Largo da Sé Velha, nº21/23, קוימברה, פורטוגל

עם מיקום מרכזי ונוח, בSerenata Hostel Coimbra תהנו מגישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של קוימברה. האכסניה המודרנית ממוקמת בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לקוימברה להציע.

Serenata Hostel Coimbra מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וניקוי יבש. באכסניה יש ספריה, טראסה ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בקוימברה ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים מרווחים, ממוזגים ומצויידים בכספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. מטבח החדר מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

בבר של Serenata Hostel Coimbra תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מידי בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של האכסניה. בנוסף פועלת באכסניה מסעדה.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל אסטדיו סידאדה דה קוימברה ופחות מעשר דקות נסיעה אל University of Coimbra. המרחק מCoimbra Airport (CBP) הינו 20 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

פעילויות ימיות, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Coimbra Vintage Lofts

Rua Simao de Evora 11, קוימברה, פורטוגל

דירות הנופש ממוקמות באופן אידיאלי בלב קוימברה ומציעות מיזוג אוויר, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שיש לקוימברה להציע.

Coimbra Vintage Lofts מציע אחסון מזוודות וטראסה.

הדירות הנוחות בCoimbra Vintage Lofts כוללים כספת, מטבחון וחדר אמבטיה פרטי. כמו כן הדירות מכילות מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיקרוגל ומקרר. בנוסף יש מספר דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. דירות הנופש מציעות גם ארוחת בוקר יומית.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. University of Coimbra ואסטדיו סידאדה דה קוימברה נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Tryp Coimbra

Avenida Armando Goncalves 20, קוימברה, פורטוגל

את Tryp Coimbra תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מודרנים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל מרכז עסקים, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם.

המלון המודרני והרגוע מדורג 4 כוכבים ונמצא בקוימברה. במלון יש שירותי כביסה, ניקוי יבש ומכבסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בקוימברה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים נוחים וגדולים, מצויידים בכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת ומשקיפים על הנוף הפנורמי של ההרים. החדרים מרווחים ומכילים מיני בר, חדר אמבטיה פרטי ומגהץ ובנוסף הם ממוזגים. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

בTryp Coimbra יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון יש מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

Tryp Coimbra ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של קוימברה. אסטדיו סידאדה דה קוימברה ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, כסאות ילדים, בית קפה, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

מוזיקה חיה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 98 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהם היו די גדולים
10 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 3 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים

Vila Gale Coimbra Hotel

Vila Gale Coimbra Hotel מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Vila Gale Coimbra Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה ובריכה. השרותים כוללים בין השאר מרכז עסקים, חדרי דיונים וסאונה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקוימברה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים המרווחים של Vila Gale Coimbra Hotel תיהנו מכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מכילים טלפון, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף מדהים של הבריכה.

הבר של Vila Gale Coimbra Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואתרים תיירותיים, בין השאר Portugal dos Pequenitos, University of Coimbra ואסטדיו סידאדה דה קוימברה במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בר לצד הבריכה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש כדורגל, ביליארד, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 93 ביקורות אורחים
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 12 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 12 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
11 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהם היו די גדולים
14 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 6 ביקורות על הבריכה, 4 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה

Casa Pombal

Rua Das Flores 18, קוימברה, פורטוגל

החדרים הנוחים בCasa Pombal כוללים חדר אמבטיה פרטי. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מקלחת ומגבות.

התעוררו לבופה עשיר לארוחת הבוקר לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בקוימברה. בנוסף פועלת בbed & breakfast מסעדה.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Portugal dos Pequenitos נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מה-bed and breakfast.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 47 ביקורות אורחים
16 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 16 אמרו שהם היו קטנים
17 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 16 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 25 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
11 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהמחיר היה הוגן
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 3 לא היו צריכים לשלם עבורו

Alentejana Residencial

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז קוימברה ותעריפיו נוחים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

Alentejana Residencial מציע ספריה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

החדרים המודרנים בAlentejana Residencial מכילים טלוויזיה, מרפסת ומקרר. הם מציעים מאוורר תקרה, טלפון ומיטות זוגיות. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. אסטדיו סידאדה דה קוימברה וUniversity of Coimbra נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel Oslo

המלון מציע 38 חדרים מרווחים המשקיפים על הרחוב. המלון האינטימי נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Oslo מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ומרכז עסקים. בנוסף תמצאו שרות ניקוי חדרים מידי יום, אחסון מזוודות ושירותי כביסה. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בקוימברה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים במלון הם מודרנים ומכילים מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל החדרים ממוזגים וכוללים חדר אמבטיה פרטי, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וכספת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור למלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. אסטדיו סידאדה דה קוימברה ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 372 ביקורות אורחים
22 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 21 אמרו שהם היו מאוד נקיים
98 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 94 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 37 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 33 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 32 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
10 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 9 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
22 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 20 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Avenida

Avenida Emídio Navarro 37, קוימברה, פורטוגל

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel Avenida ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של קוימברה. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לקוימברה להציע.

Hotel Avenida מציע מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, המלון מציע אחסון מזוודות, שירות הזמנת כרטיסים ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקוימברה ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Avenida מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

עם מאכלים מהמטבח הפורטוגזי מסעדת המלון מציעה תפריט עדכני ואיכותי. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. University of Coimbra ואסטדיו סידאדה דה קוימברה נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות

פעילויות

גינה

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
10 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על חדר האמבטיה, 2 אמרו שהוא היה נקי ובמצב טוב
2 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 2 ימליצו לאכול בה
2 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Dream On Coimbra Hostel

נמצאת מספר דקות נסיעה מלב קוימברה , האכסניה מציעה חניה ואינטרנט על חוטי חינם. האכסניה הייחודית ממוקמת בסמוך לכל האטרקציות שיש לקוימברה להציע.

Dream On Coimbra Hostel מציע אחסון מזוודות ומכבסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בקוימברה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המוארים של Dream On Coimbra Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח.

באספרסו בר של האכסניה תוכלו להתרווח עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה. בנוסף פועלת באכסניה מסעדה.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. אסטדיו סידאדה דה קוימברה וUniversity of Coimbra נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהאכסניה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, בית קפה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel International Coimbra

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


BE Coimbra Hostel

Rua do Corvo, 33, קוימברה, פורטוגל

עם מיקום מרכזי ונוח, בBE Coimbra Hostel ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של קוימברה. האכסניה הפופולרית ממוקמת בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לקוימברה להציע.

באכסניה תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו מכבסה ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל אחד מהחדרים המודרניים של BE Coimbra Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, מכונת כביסה וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת האכסניה פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עדכני ואיכותי. בערבים הינכם מוזמנים ליהנות מהאווירה הרגועה והתפריט המגוון של בר האכסניה.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. הBE Coimbra Hostel נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Portugal dos Pequenitos.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, משחקי וידאו

שירותים

ניקוי יבש, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Residencial Larbelo

Largo da Portagem 33, קוימברה, פורטוגל

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Lusa Atenas

Avenida Fernão de Magalhães nº 68 1º e 2º, קוימברה, פורטוגל

עם מיקום מרכזי ונוח, בLusa Atenas ישנה גישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של קוימברה. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לכל האטרקציות שיש לקוימברה להציע.

Lusa Atenas מציע קבלה הפועלת 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות.

החדרים הנוחים בLusa Atenas כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

בבר של Lusa Atenas תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

Coimbra Airport (CBP) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. University of Coimbra ואסטדיו סידאדה דה קוימברה ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pensao Residencial Jardim

Avenida Emídio Navarro Nº 65, קוימברה, פורטוגל

המלון מעוצב בסגנון היסטורי ונמצא במרכז קוימברה מציע מגוון של שרותים, בינהם אינטרנט אל- חוטי חינם ומכבסה. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לקוימברה להציע.

החדרים הנעימים בהמלון מכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , חדר אמבטיה פרטי ומגהץ.

בPensao Residencial Jardim יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

Coimbra Airport (CBP) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. Portugal dos Pequenitos נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

מסעדה, שי מוצרי טיפוח, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




hotels-seeker.com , קוימברה בתי מלון, קוימברה, מלונות בקוימברה, קוימברה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקוימברה, קוימברה - ביקורות אורחים , קוימברה - תמונות של בתי מלון

קוימברה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Coimbra_1.htm
פורטוגל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Portugal.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה