יום שבת, 9 במרץ 2013

מלונות זולים ולא יקרים ב-קוולוז, פורטוגל

קוולוז, פורטוגל

קוולוז

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקוולוז עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 11 מתוך 13

Estrela dos Anjos Guest House

Rua dos Anjos, 70, Anjos, ליסבון, פורטוגל

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


My Rainbow Rooms Gay Bed & Breakfast Lisbon

Praca do Duque de Saldanha 1, ליסבון, פורטוגל

My Rainbow Rooms Gay Bed & Breakfast Lisbon מציע חדרים נוחים, מכון יופי, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בbed & breakfast יש מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וניקוי יבש. הצוות בדוכן הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות בbed & breakfast.

כל החדרים המודרנים של My Rainbow Rooms Gay Bed & Breakfast Lisbon מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. בנוסף, הם מכילים פינת קפה ותה, כספת ונגן די וי די. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מייבש שיער.

My Rainbow Rooms Gay Bed & Breakfast Lisbon ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של ליסבון. הסעות אל ומנמל התעופה מופעלות מה-bed and breakfast.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, חדר אמבטיה משותף

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-7:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות חיוביות על המיטות של המלון

Ibis Lisboa Saldanha

Avenida Casal Ribeiro 23, ליסבון, פורטוגל

Ibis Lisboa Saldanha נמצא באזור התיירות והקניות המפורסם של העיר. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ליסבון.

Ibis Lisboa Saldanha מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים ומעלית. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. לנוחיות האורחים, הIbis Lisboa Saldanha נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בIbis Lisboa Saldanha תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בכספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל החדרים ממוזגים וכוללים מיטות זוגיות, מגהץ וטלפון. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Ibis Lisboa Saldanha תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נמצא בצנטרום, והוא מהווה , בזמן הביקור בליסבון. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים פארק אדוארדו ה-VII ומוזיאו קלוסטה גולבנקיאן.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מיטת תינוק

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 159 ביקורות אורחים
19 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 19 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 13 ביקורות על נקיון החדרים, 13 אמרו שהם היו מצוחצחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 7 ציינו שהוא היה חינם
21 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 20 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 7 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 6 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד

Lisboa Central Hostel

Rua Rodrigues Sampaio nº160, Coracao de Jesus, ליסבון, פורטוגל

האכסניה ממוקמת במרכז Coracao de Jesus ורק הליכה קצרה מאבנידה דה ליברדאדה. האכסניה הנוחה ממוקמת לנוחותכם במרכז העיר.

Lisboa Central Hostel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם שירותי כביסה, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

החדרים המרווחים בLisboa Central Hostel כוללים חדר אמבטיה פרטי, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. הם כוללים ארונות, נגן די וי די ופינת אוכל בחדר. במקלחת המשותפת תמצאו מייבש שיער, מקלחת ומגבות.

בבר של Lisboa Central Hostel תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בכל בוקר תמצאו ארוחת בוקר קונטיננטלית בחדר האוכל של האכסניה. את שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות הנמצאות בסמוך.

Lisbon Portela Airport (LIS) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. הLisboa Central Hostel נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל המרכז המסחרי של אמורייראס ופארק אדוארדו ה-VII.

כללי

בר / לאונג', חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, מחשב, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Alacantara Apartment Lisbon

Rua do Alvito Nº 106 4Th Floor Left, Alcantara, ליסבון, פורטוגל

בחדרים המרווחים של Alacantara Apartment Lisbon תיהנו מנגן תקליטורים, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל המרכז המסחרי של אמורייראס ופחות מעשר דקות נסיעה אל פארק אדוארדו ה-VII ומנזר הירונימיטיס. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Astronomical Observatory of Lisbon, גשר 25 דה אבריל וCentro de Congressos de Lisboa.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, טלוויזיה, נגן תקליטורים, מיטת תינוק, חדרי עישון

פעילויות

מועדון לילה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Shiado Hostel

Rua Anchieta, 5 - 3º, מרכז העיר של פומבאלין, ליסבון, פורטוגל

האכסניה המודרנית ממוקמת בלב האזור ההתוסס מרכז העיר של פומבאלין בעיר ליסבון. האכסניה הפופולרית נמצאת באופן אידיאלי במרכז העיר.

Shiado Hostel מציע אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות באכסניה.

כל החדרים הגדולים של Shiado Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מכונת כביסה וכספת. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מקלחת.

בבר של Shiado Hostel תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. האורחים מוזמנים ליהנות ממזנון בופה לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל המרכז המסחרי של אמורייראס ופחות מעשר דקות נסיעה אל מוזיאון המים של ליסבון ומוזיאו קלוסטה גולבנקיאן. במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצאים סנטה מריה מאיור דה ליסבואה וטירת סאו יורגה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, בית קפה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מחשב, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Traveling To Lisbon Principe Real

Rua Século nº 200, ליסבון, פורטוגל

בדירות המרווחות של Traveling To Lisbon Principe Real תמצאו פינת אוכל בחדר, מכונת כביסה ונגן תקליטורים. בנוסף יש מספר דירות מרווחות המיועדות לשהייה של משפחות.

Lisbon Portela Airport (LIS) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. כנסיית סנטה אנגראסיה, פארק אדוארדו ה-VII וסנטה מריה מאיור דה ליסבואה ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

חדרים ללא עישון, נגן תקליטורים, חדרים משפחתיים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Happy at Chiado

המקום ממוקם כ-10 דקות הליכה מ-קאי דו סודרה ותחנת הרכבת של רוסיו. המקום פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לליסבון להציע.

Happy at Chiado מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ושירותי בייביסיטר. השרותים כוללים בין השאר אחסון מזוודות ודוכן השכרות רכב. בתוך שטח המקום יש גם כספומט.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Happy at Chiado מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת ומגהץ. החדרים מעוצבים בסגנון מזרחי. במקלחת המשותפת תמצאו מקלחת.

בבר של Happy at Chiado תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במקום מסעדה.

המקום ממוקם במרכז העיר של פומבאלין, והוא מהווה נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בליסבון. ונסיעה של חמש דקות במכונית תביא אתכם להמרכז המסחרי של אמורייראס, כנסיית סנטה אנגראסיה ומוזיאון המים של ליסבון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה משותף, מקלחת

שירותים

שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספומט, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


CheckinLisbon Vale Apartments

Rua do Vale 17, ליסבון, פורטוגל

את CheckinLisbon Vale Apartments תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נעימות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל קונסיירז', אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי בייביסיטר.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין ונגן די וי די. כל דירה מכילה בין השאר מיקרוגל, מכונת כביסה ומקרר. מספר דירות הינן גדולות במיוחד והן עוצבו לאירוח משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה. בסמוך לדירות נופש יש מגוון רחב של מסעדות פופולריות.

Lisbon Portela Airport (LIS) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים סנטה מריה מאיור דה ליסבואה, גשר 25 דה אבריל ומוזיאו קלוסטה גולבנקיאן.

כללי

מסעדה, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, חדרים משפחתיים

שירותים

כספומט, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


A Casa das Janelas com Vista

Rua Nova do Loureiro nº35 Bairro Alto, ליסבון, פורטוגל

את A Casa das Janelas com Vista תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים גדולים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אינטרנט אל- חוטי חינם, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית.

כל החדרים הנוחים של המקום ממוזגים ומכילים טלפון וכספת. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בבר של A Casa das Janelas com Vista תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המקום. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממבחר הברים ובתי הקפה שבסביבה.

מיקום המקום מצויין עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. מוזיאון המים של ליסבון, מוזיאו קלוסטה גולבנקיאן וטירת סאו יורגה נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת

שירותים

כספת, שירות השכמה, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Orange 3 House Bed and Breakfast

Travessa da Laranjeira, 6, Sao Paulo, ליסבון, פורטוגל

הbed and breakfast ממוקם בSao Paulo ומציע נופים פנורמיים של הנהר. הbed and breakfast המרווח ממוקם בסמוך לאתרי התיירות שיש לליסבון להציע.

בbed & breakfast תמצאו דוכן השכרות רכב ואינטרנט אל- חוטי חינם. בתוך שטח ה-bed and breakfast יש גם כספומט.

בחדרים המודרנים וגדולים של Orange 3 House Bed and Breakfast תמצאו כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכולם תמצאו חדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים בOrange 3 House Bed and Breakfast הינם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בOrange 3 House Bed and Breakfast מסעדה ובר. האורחים יהנו מארוחת בוקר הכוללת מיצים ופירות.

Lisbon Portela Airport (LIS) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. באזור בו ממוקם הbed and breakfast תמצאו מגוון פעילויות ואתרים תיירותיים, בין השאר טירת סאו יורגה, מוזיאון המים של ליסבון וכנסיית סנטה אנגראסיה במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

שירותים

כספת, כספומט

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
מתוך 7 ביקורות על המיקום של המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו בביקורתם את העיצוב, 2 ציינו כמה הוא היה מודרני

Hostal Salitre

Rua Do Salitre 134, ליסבון, פורטוגל

מתקני האכסניה כוללים דוכן השכרות רכב, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. כחלק מהשרותים של האכסניה, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום.

כל החדרים המודרניים של Hostal Salitre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, טלוויזיה ומדיח כלים. המטבח המרכזי מכיל את כל הדרוש על מנת שתוכלו להכין לעצמכם ארוחות לאורך היום.

מיקום האכסניה נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. מרכז העיר ליסבון נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת

שירותים

השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Equity Point Lisboa Hostel

Travessa Do Fala-Só Nº 9, Sao Jose, ליסבון, פורטוגל

האכסניה נמצאת בSao Jose, כ-10 דקות הליכה למרכז העיר.

Equity Point Lisboa Hostel מציע אחסון מזוודות, טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

בEquity Point Lisboa Hostel תמצאו 20 חדרים מודרניים ושקטים.

בהאכסניה ישנו בר עם אווירה נעימה ותפריט משקאות איכותי. בכל בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של האכסניה.

Lisbon Portela Airport (LIS) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. הEquity Point Lisboa Hostel נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל סנטה מריה מאיור דה ליסבואה.

כללי

חדרים ללא עישון, אח

פעילויות

גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Quinta do Tagus Village

Quinta do Tagus Montinhoso Monte de Caparica, Caparica, פורטוגל

Quinta do Tagus Village מציע בריכה, מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם. השרותים כוללים בין השאר שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

בחדרים המרווחים של Quinta do Tagus Village תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מגהץ. כל החדרים הממוזגים של הQuinta do Tagus Village חסינים לרעש.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Monument to the Discoveries ופחות מעשר דקות נסיעה אל מנזר הירונימיטיס, Christ the King וגשר 25 דה אבריל. המרחק של Lisbon Portela Airport (LIS) מן המלון הוא רק 30 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, ביליארד, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Portugal Ways Sintra Country House

Rua Vale Flores 73, סינטרה, פורטוגל

כללי

חדרים ללא עישון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Residencial Estrela de Arganil

Av Almirante Reis, nº 88 - 1º, ליסבון, פורטוגל

את Residencial Estrela de Arganil תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות וקבלה הפועלת 24 שעות.

בחדרים המרווחים של Residencial Estrela de Arganil תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. בכולם תמצאו חדר אמבטיה פרטי.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נהיגה מLisbon Portela Airport (LIS). נהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל סנטה מריה מאיור דה ליסבואה, טירת סאו יורגה והמרכז המסחרי של אמורייראס.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Charming Portugal Lisbon

Rua do Loreto 50, ליסבון, פורטוגל

דירות הנופש המודרניות ממוקמות כ-10 דקות הליכה מהתחנה תחנת הרכבת של רוסיו וקאי דו סודרה. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לליסבון להציע.

הדירות הנוחות בCharming Portugal Lisbon כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח. בנוסף תוכלו להנות מגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

Lisbon Portela Airport (LIS) נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. סנטה מריה מאיור דה ליסבואה נמצא במרחק של כ-20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Chiado Apartamentos Lisbon

Rua Da Misericórdia, 36, Baixa, מרכז העיר של פומבאלין, ליסבון, פורטוגל

דירות הנופש המודרניות ממוקמות כ-10 דקות הליכה מתחנת תחנת הרכבת של רוסיו, הדירות הינן ממוזגות עם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבח מאובזר. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שלליסבון יש להציע.

Chiado Apartamentos Lisbon מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וחניה מקורה. הצוות מאיר הפנים ימליץ בשמחה על מסעדות מקומיות ועל מקומות מעניינים שחייבים לראות.

הדירות המרווחות של דירות הנופש מציעות כספת, חדר אמבטיה פרטי ומיקרוגל.

הבר של Chiado Apartamentos Lisbon מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל כנסיית סנטה אנגראסיה ופחות מעשר דקות נסיעה אל טירת סאו יורגה ומוזיאו קלוסטה גולבנקיאן. הChiado Apartamentos Lisbon נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל סנטה מריה מאיור דה ליסבואה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Parque de Campismo Orbitur Costa de Caparica

בחדרים המרווחים של Parque de Campismo Orbitur Costa de Caparica תיהנו ממטבחון, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי.

בנוסף פועלים בParque de Campismo Orbitur Costa de Caparica מסעדה ובר. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר ליד המקום תמצאו גם את גשר 25 דה אבריל וNational Archaeology Museum. המרחק של Lisbon Portela Airport (LIS) מן המקום הינו 30 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מטבחון, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מגרשי טניס, מגרש משחקים, משחקי וידאו

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Imprensa Apartaments

Rua Da Imprensa Nacional 71, ליסבון, פורטוגל

דירות הנופש ממוקמות באופן מושלם במרכז העיר ומהוותבסיס נהדרלחופשתכם בליסבון.

Imprensa Apartaments מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה. בדירות נופש תמצאו אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב וטראסה. הינכם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של דירות הנופש אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

כל דירת נופש מכילה כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. ובנוסף היא מכילה כספת, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל הדירות הממוזגות של הImprensa Apartaments הינן חסינות לרעש.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מודרני ואווירה נעימה. בסמוך לדירות נופש יש מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות.

Lisbon Portela Airport (LIS) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. גשר 25 דה אבריל, סנטה מריה מאיור דה ליסבואה והמרכז המסחרי של אמורייראס נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

שירותי בייביסיטר, כספת, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Bairro Rent Apartment

Rua da Rosa, 295 - 2º Andar, ליסבון, פורטוגל

דירות הנופש ממוקמות במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם אלגנטיים ובמקום יש מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו מיקרוגל, פינת קפה ותה ופינת אוכל בחדר. בנוסף יש מספר דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

בBairro Rent Apartment יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בסמוך לדירות נופש יש מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות.

מיקום דירות הנופש אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. הטירת סאו יורגה, מוזיאו קלוסטה גולבנקיאן ומוזיאון המים של ליסבון נמצאים כ- 20 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, שולחן כתיבה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Residencial O Paradouro

AvªAlmirante Reis Nº106 6º/7º, ליסבון, פורטוגל

נופים פנורמיים של העיר נשקפים מן הטראסה של Residencial O Paradouro.

Residencial O Paradouro מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, דוכן השכרות רכב ומעלית. בנוסף יש חדר טלוויזיה.

החדרים הנוחים בResidencial O Paradouro מכילים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

בResidencial O Paradouro יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נסיעה מLisbon Portela Airport (LIS). נהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל המרכז המסחרי של אמורייראס, סנטה מריה מאיור דה ליסבואה וטירת סאו יורגה.

כללי

מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 67 ביקורות אורחים
36 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 30 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מתוך 6 ביקורות, 6 אמרו שהחדרים היו במצב טוב
מתוך 9 ביקורות על הצוות, 9 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
7 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
5 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שחדר האמבטיה היה נקי ובמצב טוב

Pensao Residencial Geres

Calcado do Garcia 6, 1 & 2, Baixa, ליסבון, פורטוגל

המיקום המרכזי של Pensao Residencial Geres יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ליסבון כמו למשל טירת סאו יורגה אשר נמצאים במרחק הליכה קצר.

Pensao Residencial Geres מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, שרות ניקוי חדרים מידי יום ומרכז עסקים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום אחסון מזוודות ודוכן השכרות רכב. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Pensao Residencial Geres מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים מוארים ומכילים מרפסת פרטית, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף הם ממוזגים.

בסביבת Pensao Residencial Geres תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. המרחק של Lisbon Portela Airport (LIS) מן המלון הוא רק 20 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

אין חניון במקום.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Residencia Imperador

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה מ-Picoas Metro Station וCampo Pequeno Metro Station.

במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו מכבסה, שירותי כביסה וניקוי יבש. מרכז עסקים פועל עבור האורחים שמגיעים לצרכי עסקים.

כל החדרים הנוחים של Residencia Imperador מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל מוזיאו קלוסטה גולבנקיאן, בעוד Central Mosque of Lisbon, אבנידה דה ליברדאדה ופארק אדוארדו ה-VII במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את סנטה מריה מאיור דה ליסבואה.

כללי

שירות חדרים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בידה, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על נוחות החדרים, 2 אמרו שהחדרים היו נוחים
2 אורחים חשבו שהחדרים היו רועשים

Residencial Dom Jose

Residencial Dom Jose מציע אחסון מזוודות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של Residencial Dom Jose מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת. חדרי האמבטיה כוללים מקלחת ונעלי בית. חדר האמבטיה מצוייד במגבות.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. מרכז העיר ליסבון נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אח

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




hotels-seeker.com , קוולוז בתי מלון, קוולוז, מלונות בקוולוז, קוולוז דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקוולוז, קוולוז - ביקורות אורחים , קוולוז - תמונות של בתי מלון

קוולוז: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Queluz_11.htm
פורטוגל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Portugal.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה